Administrația lugojeană derulează, în contextul contractului de finanțare numărul 1264DOT ⁄ 2023 din cadrul Planul Național de Redresare și Reziliență, proiectul „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente a 13 unități de învățământ și o unitate conexă din Municipiul Lugoj”.
Acesta vizează asigurarea desfășurării procesului educațional în bune condiții prin dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente a 13 unități de învățământ și una conexă din orașul de pe Timiș, necesare atât pentru elevi, cât și pentru cadrele didactice.
„În urma implementării acestei investiții avem încredere că va crește participarea elevilor la activitățile didactice necesare procesului de învățământ și la reducerea abandonului școlar. În urma analizei nevoilor realizate anterior depunerii proiectului, s-a observat că toate cele 13 unități de învățământ și unitatea conexă cuprinse în prezenta cerere au nevoie de dotări cu echipamentele digitale, mobilier și materiale didactice pentru a avea o activitate educațională de calitate, astfel încât toți participanții la procesul educativ să aibă acces la resurse educaționale online și la o infrastructură adecvată. Au fost inventariate dotările existente din cele 13 unități de învățământ și unitatea conexă și s-a constatat că parte din mobilierul acestora este mai vechi de cinci ani și necesită înlocuire. Actualele dotări sunt uzate fizic și moral, iar cele care există sunt insuficiente pentru procesul de învățare. Investiția propusă va crea cadrul necesar ușurării procesului educativ, având la dispoziție mobilier adecvat procesului educațional. Scopul proiectului este de a utiliza dotările pentru a susține învățământul de pe plan local, prin creșterea performanțelor școlare, extinderea utilizării tehnologiei digitale în procesul de predare și specializarea resurselor umane prin utilizarea tehnologiei”, se arată în descrierea succintă a anunțului de participare de pe platforma SEAP.
Valoarea totală a investiției este 4.270.000 lei, iar termenul limită pentru depunerea ofertelor este 22 ianuarie, ora 15. Contractul este împărțit în trei loturi, iar cei interesați pot depune dosarul pentru unul sau chiar toate trei.
Printre cerințele impuse de către administrația locală este ca ofertantul/candidatul să facă dovada că în ultimii trei ani a furnizat produse similare în conformitate cu art. 179 lit b) din Legea 98/2016, cu modificările și completările ulterioare, a căror valoare cumulate, fără TVA, este cel puțin egală cu valoarea estimată a contractului.
Citeste mai mult