Cele mai neobișnuite obiecte pierdute și cereri de room service în hoteluri. Hotels.com a publicat raportul anual „Hotel Room Innsights”, care dezvăluie cele mai neobișnuite obiecte pierdute și cereri de room service întâmpinate la hotelurile sale partenere din întreaga lume. Printre descoperirile surprinzătoare se numără o șopârlă de companie și diverse cereri bizare de room service.
Raportul, bazat pe date colectate de la peste 400 de hoteluri internaționale, indică faptul că cele mai frecvente obiecte uitate de oaspeți sunt încărcătoarele de telefoane, rufele murdare, adaptoarele de priză, produsele de machiaj și produsele de toaletă. În plus, 10% dintre hoteluri au raportat găsirea de proteze dentare lăsate în urmă.
Printre cele mai ciudate obiecte găsite în camere se numără un ceas Rolex, un alt ceas evaluat la 6 milioane de dolari, o geantă Hermes Birkin, chei și documente pentru o mașină de lux, o anvelopă de mașină, un inel de logodnă, un dinte, două ghipsuri pentru picioare, teancuri de bani, o șopârlă de companie și un pui de găină. Hotels.com a confirmat că șopârla și puiul au fost returnați în siguranță proprietarilor lor.
Raportul a evidențiat și câteva dintre cele mai neobișnuite cereri de room service, inclusiv o cadă umplută cu apă Evian pentru baia unui copil, un meniu personalizat pentru un animal de companie cu alergii, pâine prăjită arsă, hot dog cu caviar, lapte proaspăt de capră, 2 kilograme de banane și chiar o „bătaie de palmă” din partea unui membru al echipei pentru a se asigura că cererea de room service a fost luată în considerare.
Articolul Cele mai neobișnuite obiecte pierdute și cereri de room service în hoteluri apare prima dată în Monitorul Expres – Stiri Brasov.
Citeste mai mult