Auchan aniversează 18 ani de prezenţă în România printr-o campanie specială de oferte şi reduceri la peste 1000 de produse, până pe 22 octombrie. Totodată, la vârsta majoratului, compania marchează un parcurs de succes la nivel naţional, cu o dezvoltare multiformat îmbogăţită constant cu noi proiecte strategice, parteneriate solide cu producători locali, crearea a peste 7000 de locuri de muncă în 18 oraşe din ţară şi politici de sustenabilitate în care, de multe ori, a dictat direcţia, din poziţia de pionier pe plan naţional.Peste 90% din furnizorii Auchan sunt furnizori din România, iar peste 85% din articolele prezente la raft sunt produse la nivel naţional.
Un scurt istoric al unei dezvoltări multiformat şi o premieră în România
Primul magazin Auchan a fost hypermarketul Titan, cel mai mare hypermarket din România, deschis în anul 2006, în Bucureşti. Între 2007 şi 2013 au fost deschise alte 11 hypermarketuri la nivel naţional, iar în 2013 au fost achiziţionate 20 de hypermarketuri Real. Alte două hypermarketuri au urmat în 2014 şi 2015, iar în 2016 a fost lansat formatul de proximitate MyAuchan. În 2018, a fost lansată şi platforma de ecommerce. În 2019, a apărut încă un format Auchan, cel de supermarket, cu 8 astfel de magazine existente în prezent în România.
În 2023 a urmat un proiect de anvergură asumat de companie, fiind finalizată amenajarea a aproape 400 de magazine MyAuchan în staţiile Petrom.În 2024 a fost lansat formatul Atac Discount, cu 7 magazine care au trecut printr-un proces de rebranding în această direcţie, şi a fost lansat programul de franciză Simply by Auchan. Totodată, în acest an a fost lansat de către Auchan şi primul magazin complet automatizat din România, în Bucureşti.
Accent pe produsele româneşti: Auchan colaborează cu 50 de producători români
Strategia Auchan pune mare accent pe produsele autohtone, compania având colaborări cu 50 de producători români, inclusiv furnizori ultralocali. De exemplu, în Oltenia, Auchan colaborează cu mai mulţi furnizori din Dolj, Olt, Vâlcea sau Mehedinţi.
„Produsele de filieră sunt o parte foarte importantă din viziunea Auchan. Sunt acele produse pe care le urmărim „de la sămânţă până la farfurie”. Filierele Auchan sunt o certificare de calitate pentru noi”, a precizat Mihai Mirescu, Director Zona de Viaţă Auchan Craiova. „90% din furnizorii noştri sunt furnizori din România, iar peste 85% din articolele prezente la raft sunt produse la nivel naţional”, a adăugat acesta.În acest an, în perioada Jocurilor Olimpice de la Paris, într-unul din magazinele Auchan din Franţa au fost prezentate 45 de mărci româneşti, pentru promovarea produselor autohtone, fiind organizate şi degustări.
#tdi_1 .td-doubleSlider-2 .td-item1 {
background: url(https://www.gds.ro/wp-content/uploads/2024/10/43b3008d-a48f-4a81-9f6a-e3f5e81d5e68-160×120.jpg) 0 0 no-repeat;
}
#tdi_1 .td-doubleSlider-2 .td-item2 {
background: url(https://www.gds.ro/wp-content/uploads/2024/10/IMG-20241010-WA0002-160×120.jpg) 0 0 no-repeat;
}
#tdi_1 .td-doubleSlider-2 .td-item3 {
background: url(https://www.gds.ro/wp-content/uploads/2024/10/IMG-20241010-WA0004-160×120.jpg) 0 0 no-repeat;
}
#tdi_1 .td-doubleSlider-2 .td-item4 {
background: url(https://www.gds.ro/wp-content/uploads/2024/10/IMG-20241010-WA0005-160×120.jpg) 0 0 no-repeat;
}
#tdi_1 .td-doubleSlider-2 .td-item5 {
background: url(https://www.gds.ro/wp-content/uploads/2024/10/auchan-1-160×120.jpg) 0 0 no-repeat;
}
#tdi_1 .td-doubleSlider-2 .td-item6 {
background: url(https://www.gds.ro/wp-content/uploads/2024/10/IMG-20241010-WA0000-160×120.jpg) 0 0 no-repeat;
}
#tdi_1 .td-doubleSlider-2 .td-item7 {
background: url(https://www.gds.ro/wp-content/uploads/2024/10/IMG-20241010-WA0006-160×120.jpg) 0 0 no-repeat;
}
#tdi_1 .td-doubleSlider-2 .td-item8 {
background: url(https://www.gds.ro/wp-content/uploads/2024/10/IMG-20241010-WA0007-160×120.jpg) 0 0 no-repeat;
}
Auchan – 18 ani în România
1 de 8
Auchan Craiova – ElectroPutere
Auchan este unul dintre cei mai mari angajatori din România
În aceşti ani, Auchan a devenit unul dintre cei mai mari angajatori din România, creând peste 7000 de locuri de muncă, în 18 oraşe, iar vechimea medie a unui angajat în companie este de 8 ani.
Pe lângă angajamentul faţă de client şi faţă de echipă, Auchan România şi-a asumat, în aceşti 18 ani, şi un angajament solid faţă de mediu. A obţinut titlul Brandul Anului în Sustenabilitate în ultimii 3 ani şi a implementat în România proiecte în premieră, fiind primul retailer care a lansat în România programul de colectare de ulei uzat (cu 1,2 milioane de litri de ulei colectat şi transformat în biocombustibil). A introdus un sistem de recuperarea PET-urilor cu câteva luni înainte de lansarea programului SGR în România, colectând până acum peste 136 milioane de ambalaje. A implementat politici pentru economisirea energiei, axându-se în ultimii ani pe montarea de panouri fotovoltaice care produc până la 80% din resursele necesare pentru magazin.
Tot în materie de pionierat, Auchan a amenajat primul magazin din România care se aliniază standardelor internaţionale cu privire la accesul la cumpărături al persoanelor cu dizabilităţi.
Auchan a produs România Neîmblânzită, cel mai vizionat film documentar din ţară
Printre numeroasele acţiuni şi iniţiative ale companiei se numără şi susţinerea Federaţiei Române de Ciclism, Auchan fiind sponsor al Turului României la Ciclism, sau producerea celui mai vizionat film documentar din ţară, România Neîmblânzită, premiat la Cannes.
În toţi aceşti ani de prezenţă pe piaţa din România, Auchan şi-a asumat o strategie de dezvoltare solidă şi responsabilă, mizând pe o gamă foarte vastă de produse, producători români şi produse româneşti, mărci proprii cu produse de calitate, confort la cumpărături, formate pentru fiecare tip de client şi nevoi şi un program de loialitate atractiv, prin MyClub Auchan, alături de politici de sustenabilitate concrete şi în continuă dezvoltare.
Citeste mai mult