Începând cu anul 2025, românii care au cont la Banca Transilvania vor avea acces la o nouă facilitate. Aceasta poate fi accesată şi activată din aplicaţia BT Pay.
Românii care au conturi deschise la Banca Transilvania vor avea posibilitatea ca, începând din acest an, să aibă acces la conturile unor membri de familie. Concret, aceştia vor putea solicita emiterea de carduri de credit şi debit pentru alte persoane.
Este vorba, în speţă, despre minori şi persoane în vârstă aflate în imposibilitatea de a folosi cardurile. Mai exact, clienţii BT care au pe telefon aplicaţia BT Pay pot activa direct din aplicaţie cardurile, având astfel acces la conturile altor persoane, potrivit bugetul.ro.
Banca Transilvania oferă o nouă facilitate pentru clienţii săi
Cardurile nou-emise pot fi folosite exact din momentu emiterii, în timp ce acelea fizice vor fi primite ulterior la domiciliu sau la o sucursală a băncii.
De menţionat că titularul contului este cel care deţine aplicaţia, solicită emiterea cardului şi îl activează. Titularul contului are acces la opțiunile de gestionare a acestuia, prin BT Pay: vizualizarea plăților, modificarea limitelor de tranzacționare, blocarea cardului etc.
“În ecosistemul BT Pay, avem funcționalități prin care construim o comunitate aparte, BT Pay Family, pentru conectarea financiară a membrilor familiei și gestionarea banilor împreună. În același timp, creștem gradul de adopție a banking-ului online și a educației financiare.
Azi venim cu această funcționalitate, pe lângă cea pe care o avem deja, BT Pay Kiddo, destinată celor cu vârste între 8 și 18 ani și părinților acestora”, a declarat Oana Ilaș, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.
Pentru informaţii suplimentare sau asistentă, clienţii pot apela Call Center-ul BT la numărul 0264.308.028.
Avertismentul băncilor către clienţi
În ultimul timp, tot mai mulţi români au căzut victime ale înşelătoriilor făcute în numele diverselor bănci din România.
Unul dintre cele mai frecvente tipuri de fraude online implică reclame false care promit câștiguri substanțiale și rapide prin investiții în acțiuni la companii de renume.
Concret, clienții băncilor ajung să fie sunați de o persoană care se dă drept angajat al băncii. Aceste apeluri telefonice au ca scop obținerea unor date personale de la clienți. Au existat situații în care s-au cerut și datele de pe card, iar clienții ajung să fie păcăliți.
Sursa: romaniatv.net
Articolul Noul an le aduce o nouă facilitate clienţilor Băncii Transilvania. Despre ce este vorba apare prima dată în Olt Alert.
Citeste mai mult