Pepco a făcut un anunț important pentru clienții săi, precizând că există intenția de a permite lansarea comenzilor în mediul online, lucru care îi va bucura pe mulți, deoarece compania nu are acoperire la nivel național.
Pepco este unul dintre cele mai iubite magazine de români, care fac mereu cumpărături la retailerul ce practică prețuri foarte mici. În perioada sărbătorilor de iarnă, magazinele Pepco sunt pline de clienți care vor să își înfrumusețeze casa prin decorațiuni, să cumpere haine sau să găsească o idee inedită de cadou, având în vedere că prețurile sunt foarte avantajoase.
Totuși, o mare problemă pentru unii este că nu în toate orașele din România există un magazin Pepco, deși există o cerere, iar reprezentanții companiei precizează că încep să testeze cumpărăturile online, veste care îi va bucura pe români.
Pepco este unul dintre magazinele preferate ale românilor datorită faptului că produsele, pe lângă că sunt de calitate, au prețuri mici, locația fiind perfectă pentru cadouri, elemente decorative sau ustensile. Din păcate, compania nu reușește să acopere întreaga țară, astfel că mulți au încercat să comande online, lucru ce nu este, încă, posibil.
Acest aspect a fost identificat de reprezentanții companiei, care precizează că, momentan, opțiunea rămâne numai la stadiul de plan, până se identifică cele mai eficiente metode de a fi pusă în practică.
„Nu ne-am hotărât încă, dar suntem în faza de testare. Pentru noi, este important să găsim un model sustenabil care să nu dezamăgească clienții. Dacă vom implementa un sistem de click-and-collect sau vom livra la domiciliu, trebuie să fie foarte bine pus la punct. De exemplu, avem provocări legate de stocuri: dacă avem 10 bucăți dintr-un produs, acestea pot dispărea rapid din magazin fizic înainte ca sistemul să înregistreze o comandă online”, a transmis Bogdan Grigoriu, director regional de operațiuni, notează retail.ro.
Directorul regional Bogdan Grigoriu a mai explicat că trebuie să existe un model definit și că totul trebuie să fie luat în calcul, pentru a nu afecta vânzările din prezent. În acest moment, nu există un termen stabilit pentru serviciul online de comenzi.
„Dacă nu implementezi corect, riști să pierzi încrederea clienților. Noi explorăm opțiuni care să aducă valoare fără a afecta vânzările actuale”, a mai spus Grigoriu.
Sursa: romaniatv.net
Citeste mai mult