Pe 12 septembrie 2024, la ora 22.30, la PRO TV a debutat cel de-al patrulea sezon al show-ului „Șef sub acoperire”.
Sorin Maslo, directorul general al unei crame, a fost cel care și-a schimbat identitatea și a intrat deghizat în propria firmă, folosindu-se de numele și povestea de viață a lui Costel Chiriță, întors la muncă de peste hotare.
Potrivit unui comunicat al celor de la PRO TV, emisiunea a fost lider de audiență în intervalul orar 22.25 – 23.32, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD. PRO TV avea 5,7 puncte de rating și 25,4% cotă de piață, față de locul 2 care înregistra 4,2 puncte de rating și 18,9% cotă de piață. De-a lungul difuzării, peste 800.000 de români au fost curioși să vadă ce descoperă șeful intrat sub acoperire.
Una dintre meseriile pe care le-a încercat a fost cea de remior, în orașul subtern, acolo unde se pregătește spumantul, produsul emblematic al firmei, care presupune multă muncă manuală.
„Vreau să înțeleg și să implementez mecanisme care ar ușura cu mult munca. Se simt greutatea și efortul în mâini”, a spus directorul, care a descoperit ce efort presupune acest job, zi de zi.
Impresionat de oamenii fantastici pe care-i are în subordine, Sorin Maslo a decis să-i recompenseze, dar și să implementeze o serie de modificări în următoarea perioadă. Astfel, el a oferit fiecărui angajat câte 2.500 de euro care să-i ajute în planurile lor de viață, reprezentate fie de dorința de a-și vedea familia sau de a-și plăti ratele la casă.
The post Prime de 2.500 de euro pentru angajații din noul sezon „Șef sub acoperire”! Ce audiență a avut emisiunea de la PRO TV appeared first on VOCEA.
Citeste mai mult