Au fost reluate lucrările de construire a noului drum de legătură dintre Timișoara și autostrada A1. Chiar dacă este toiul iernii, muncitorii au revenit pe șantier, după vacanța de sărbători.
Stadiul realizării șoselei de 10 kilometri ce pornește de la nord de Timișoara, de pe DN69, și se va lega de autostrada A1 a ajuns, la final de 2024 la aproape 40%.
„De săptămâna aceasta a reînceput activitatea propriu-zisă de construire pe șantierul drumului de legătură DN 69 Timișoara – Arad cu autostrada A1, după perioada liberă de sărbători. A început montarea de grinzi la pasajul din viitorul nod rutier, în apropiere de drumul național Timișoara – Arad, și la pasajul peste drumul comunal care face legătura cu localitatea Cerneteaz”, transmite DRDP Timișoara.
La primul pasaj se ridică, pe cele trei deschideri, 12 grinzi. Pe deschiderea principală, lungimea grinzilor este de 37 de metri fiecare, iar pe celelalte deschideri fiecare grindă are 28,6 metri. La al doilea pasaj, la nodul rutier cu DC 58 (Covaci – Cerneteaz), este proiectată o deschidere cu patru grinzi de 36 de metri fiecare.
„În paralel, se lucrează la podețe, la podul peste pârâul Niarad (Bega Veche), la pasajul peste un drum de exploatare de la km 9+670 și se amenajează platformele necesare procesului de montare a grinzilor la pasajul din zona viitorului nod rutier cu autostrada A1”, mai aflăm de la DRDP Timișoara.
Construirea drumului de legătură Timișoara – A1 a fost reluată în vara anului trecut, după ce ajunsese la 25%, moment în care contractul cu antreprenorul inițial a fost reziliat. Actualul contract are o valoare de 280 de milioane de lei.
Șantierul drumului Timișoara – autostrada A1
Citeste mai mult