Timișoara este promovată ca destinație de city-break în Serbia, dar și la Budapesta, în luna februarie.
Echipa Visit Timișoara continuă să facă cunoscute atracțiile orașului în vecini, în luna februarie, Așadar, se desfășoară o nouă campanie de promovare în Serbia, sub mesajul ”Dođi u Temišvar i pusti slobodu da te inspiriše!” (Vino la Timișoara și lasă libertatea să te inspire!).
„Aceasta încurajează turiștii sârbi să descopere farmecul și identitatea Timișoarei de oraș al libertății, printr-o ofertă bogată de evenimente culturale și opțiuni de petrecere a timpului liber. Obiectivul este ca vecinii noștri să aleagă Timișoara pentru o excursie de câteva zile în weekendul următor, în care Serbia își sărbătorește ziua națională”, au transmis cei de la Visit Timișoara.
Campania se desfășoară preponderent online, prin promovarea unei pagini web dedicate, disponibilă în limba sârbă, unde vizitatorii pot descoperi recomandări personalizate pentru un sejur de două, trei zile în Timișoara.
„Campania pentru Serbia este o continuare a eforturilor de promovare pe care le-am inițiat anul trecut. Rezultatele au fost vizibile în creșterea numărului de turiști sârbi care au ales Timișoara ca destinație spre finalul anului trecut. Serbia reprezintă o piață cu un potențial turistic important pentru noi, și datorită distanței reduse, dar și a interesului crescut pentru cultura și evenimentele din oraș. Ne concentrăm pe o abordare pragmatică: dacă cineva din Serbia se gândește să vină la Timișoara, vrem să-i oferim răspunsuri clare la întrebarea: Ce pot face acolo un weekend? Din datele pe care le avem, Serbia a fost principala sursă de turiști pentru Timișoara anul trecut. Obiectivul nostru este să creștem acest număr, dar și să le arătăm că orașul merită explorat mai multe zile”, a declarat Laura Boldovici, director Visit Timișoara.
Totodată, echipa Visit Timișoara se pregătește pentru participarea la Târgul de Turism de la Budapesta, care va avea loc în perioada 20 – 23 februarie. Târgul este unul dintre cele mai importante evenimente de profil din regiune. În luna ianuarie, Timișoara a fost promovată și în cadrul Târgului de Turism de la Viena.
Citeste mai mult