Direcția de Evidență a Persoanelor (D.E.P.) din cadrul Primăriei Municipiului Râmnicu Vâlcea va funcționa după un program extins.
Astfel, în sâmbetele din 3 și 17 mai, la sediul Direcției de la etajul III al River Plaza Mall se vor primi între orele 8.00 – 14.00 documentele necesare emiterii cărților de identitate.
Între orele 9.00 – 16.00 se vor putea elibera către solicitanți acte de identitate. În cele două duminici ale votării, din 4 și 18 mai, între orele 8.00 – 17.00 se vor primi documente necesare eliberării actelor de identitate. Eliberarea acestora se va face între orele 11.00 – 21.00.
De aceste servicii extinse ale D.E.P. vor beneficia doar solicitanții ale căror cărți de identitate au expirat, au fost deteriorate sau pierdute. Nu beneficiază cei care solicită un act de identitate la împlinirea vârstei de 14 ani sau la schimbarea de domiciliu.
Acte necesaare
În pofida caracterului de urgență al eliberării actelor de identitate în acest context electoral, procedura se va face, în continuare, cu respectarea reglementărilor legale în ceea ce priveşte documentele ce trebuie depuse:
cererea pentru eliberarea actului de identitate,
actul de identitate şi cartea de alegător, după caz,
certificatul de naştere,
certificatul de căsătorie, după caz, original şi copie,
certificatul/hotărârea de divorţ, după caz, original şi copie,
documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu şi, după caz, cel cu care se face dovada adresei de reşedinţă, original şi copie,
chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate care se achită la casieria D.E.P.
Citește și: Mehedinți: Traversarea neregulamentară te poate costa viața
Citeste mai mult